Friday, September 16, 2005

marketing mládí

V příběhu více o trendu dospívajících vlastnit auta jak to se vztahuje k bezpečí přijde toto zajímat číslo: 41 procenta lidí mezi 16 a 19 roků věkových vlastních aut. Vlastní auta. To je nahoru od 23 procenta v roce 1985. 40 procenta dnešního dospívajícího “vlastníci” měli jejich auta koupená pro je jejich rodiči. Já jsem ukládal a kupoval mé vlastní auto pro můj rok nadřízeného střední školy, ale nebude ležet, moji rodiči najímali nové auto pro mě jít do vysoké školy v protože to bylo ven státu a já jsem potřeboval spolehlivou dopravu. Tak já nemohu říkat tyto děti jsou zkažené, ale dělá 16-rok starý opravdu potřebovat zbrusu nové Subaru dědictví jak jeden příklad v tomto příběhu? Šťastně jiní zvýrazněný měl rozumný používal Hondas a Nissans. Na bezpečnostní straně někteří rodiči říkají toto kupní je duševně nemocný trend ale pak jít cesta opaku a říkat jejich dítě dokonce nedostane povolení žáků, než oni jsou 17. Jak to dělá jim lepšího řidiče? Je ne to lepší být licensovaný a učení dříve dokonce jestliže vy nedáte jim auto?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home